Inspiration?

från när jag invigde mitt nya objektiv för någon månad sedan 
 
Hej på er!
 
Satt och funderade lite och kom fram tlil att jag är i en sådan period nu där jag bara letar efter inspiration hela tiden. Inspiration till saker att göra, fotografera, blogga om, osv osv. Jag känner mig helt enkelt lite lost..
Det känns som att denna årstiden är så grå och tråkig och behöver verkligen ljusas och livas upp ordentligt. En behöver de där vardags grejerna som gör veckan lite extra speciell. En ska liksom inte snåla med saker som gör en glad, det är så ofta en tänker "näääe men jag väntar tills ett speciellt tillfälle". Men vem vet när det tillfället kommer, egentligen är väl just idag, just nu, ett perfekt tillfälle? Lite så känner jag faktiskt med min kamera. Jag saknar såå mycket när jag hade lust och inspiration till att fotografera typ precis hela tiden. Nu för tiden tänker jag så ofta att jag bara ska ta med den på just speciella tillfällen men egentligen, varför? Jag vill ha med mig kameran ifall jag åker till stan för en fika t.ex. Det är så härligt att bara kunna ta spontana, oplanerade bilder, det blir ju som bäst då! Eller vad tycker ni?? Berätta!
Jag vill även försöka börja filma mer! Behöver få ut allt kreativt ur mitt huvud, haha. När jag gick i gymnasiet kom ju det lite per automatik på estet lektionerna exempelvis, men nu får jag änna klämma fast det själv, haha. Hoppas att detta inlägget inte var aallt för rörigt, haha! Hänger ni med på vad jag snackar om?? Hoppas det!
Ni får ha det fint iallafall!
Allmänt | |
Upp