Vill så mycket

Det finns ett problem med mig, jag vill för mycket.
Jag vill gå klart skolan, resa, fotografera, börja jobba som fotograf, vara med vänner, vara med familj, och massa massa mer. Jag vill leva livet och jag pallar inte att gå i skolan hela tiden. Jag vet att det lönar sig i slutändan, men just när man sitter där i skolbänken så känns det inte så.
Fotograferingen är något som jag vill utveckla, jag har nyligen börjat använda tumblr mycket mer och det är så roligt och inspirerande att se på alla fina bilder. Det får mig att längta till bättre väder så att jag kan sätta igång själv och fotografera. Jag går ju media på gymnasiet nu och eftersom att jag kommer välja foto som inriktning i tvåan så kommer jag ju få lära mig mer och mer, vilket kommer göra det ännu roligare.
Kompisar, det känns som att man inte hinner med kompisar på samma sätt när det är mycket i skolan, jag skulle gärna träffa kompisar alla dagar i veckan, men det går ju inte tyvärr. Därför känns stunderna extra dyrbara då jag faktiskt får träffa dem. Nu har man ju fått nya kompisar i nya skolan också vilket känns kul. :) (btw, ger cred till bästa Ebba på bilden. gillar den tjejen enormt mycket!
 
 
                    
 
 
Med detta inlägget vill jag inte vara negativ, tråkig och så, jag tycker väldigt mycket om mitt liv som det är just nu och dess ljusa stunder, men jag ser även fram emot sommaren då det nästan är ljust dygnet runt och det finns så mycket möjligheter! Måste försöka tänka framåt när jag är i skolan, inte längta för mycket men lite grann så motivationen finns kvar.
 
Är det någon som känner som jag? Att tiden inte räcker till när man har skolan samtidigt??
Allmänt, Människor, Photos, Resor | |
Upp