Coffee

coffee time ;)
 
Hej på er!
 
Dricker kaffe extremt sällan nu för tiden, till skillnad från för ett år sedan i gymnasiet då jag kunde hälla i mig 4 koppar per dag utan problem, haha. Mitt huvud och min mage tackar mig nog idag för att jag lagt av med det.
Kaffepressen (kallas det så...?) åkte fram idag iallafall då jag spontant blev sugen på kaffe. Den perfekta kaffen enlgit mig är ju dock den med riktig lattemjölk som är skummad på ett café, det är grejer det! ;) Men detta funkar ju också bra. Sista bilden till vänster föreställer mitt "fina" försök till att hälla mjölk i kaffet (mjölk är obligatoriskt! är inte vuxen nog att dricka helt svart kaffe ännu, haha) på ett snyggt sätt. Jag misslyckades totalt...ni slapp se det men hälften landade på bordet. Inte lätt att fota med ena handen och hälla med andra. Borde haft mitt stativ.
Men vad gör man inte för coola bilder?  Anyways, det var nog av mitt kaffe. Ta en värmande kopp kaffe ni med! Btw, observera hur snyggt det ser ut att ha kaffe i glas?? Ingen aning varför men visst ser det riktigt fancy ut?? Vet inte om värmen håller bättre eller sämre, men men, fint ska de va.  Ha det fint nu allihop!
 
Allmänt | |
Upp